یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

ظرفيت پيام چندرسانه‌ اي به 300 کيلوبايت افزايش يافت

پيام چندرسانه اي

چهارشنبه ۶ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۹:۱۳:۰۰


ظرفيت MMS همراه اول به 300 کيلوبايت افزايش يافته و تعرفه آن تا 50 کيلوبايت، 50 تومان و تا 300 کيلوبايت 100 تومان است.

وايمکس نيوز -  حسن رضوي، معاون فني و مهندسي شرکت ارتباطات سيار ايران با بيان اين مطلب گفت: هر فردي که مشترک GPRS است، مي‌تواند از سرويس MMS (پيام چند رسانه‌اي تلفن همراه) نيز استفاده کند اما MMS يک فرم تعهد دارد که بايد به امضاي مشترک رسيده باشد.
وي درباره تعرفه‌هاي جديد MMS با افزايش ميزان ظرفيت آن گفت: چنانچه بخواهيم تغييري در تعرفه‌هاي خودمان داشته باشيم بايد آنها را به رگولاتوري ارايه دهيم.
وي در پاسخ به اين سوال که درآمد همراه اول از GPRS و MMS چه ميزان است، گفت: تعداد مشترکاني که از اين سرويس‌ها در ايران استفاده مي‌کنند، زياد نيست و در اين زمينه چند عامل وجود دارد؛ اول اينکه اين امر به فرهنگ‌سازي نياز دارد زيرا اکثر افراد در خانه‌هايشان به اينترنت دسترسي دارند و براي اين افراد استفاده از رايانه راحت‌تر از تلفن همراه براي مصارف اينترنتي است زيرا صفحه گوشي کوچک است و آنها به صفحات بزرگ مونيتور رايانه عادت کرده‌اند.
رضوي همچنين درباره توسعه شبکه تهران گفت: اين کار با سه مولفه در حال انجام است که يکي بازسازي شبکه است که تجهيزات قديمي و BTSهاي قديمي جايگزين مي‌شود و بحث ديگر بهينه‌سازي شبکه تهران است که در اين زمينه حدود 500 سايت در تهران را در برنامه داريم که اميدواريم بخش عمده آن که حدود 300 نقطه مهم است و بايد سايت را در آن‌ مکان‌ها راه‌اندازي کنيم تا پايان سال انجام شود.
وي افزود: با دو دانشگاه صنعتي شريف و اميرکبير قراردادي داشتيم که مطالعات گسترده درباره مضرات تشعشعات انجام دادند و اين نتيجه حاصل شد که ميزان تشعشع تلفن همراه خطرساز نيست و يک صدم تشعشعاتي است که از راديو اف.ام دريافت مي‌شود.
 

منبع: ايسنا

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو